IMG_3377Відбулася нарада керівників дошкільних навчальних закладів

25 січня на базі філії Хотинського НВК відбулася нарада керівників закладів дошкільної освіти,  під час якої   розглянуто ряд важливих питань щодо функціонування дошкільних навчальних закладів та дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів у 2016 році.  Зокрема, проаналізовано якісні та кількісні показники щодо режиму  роботи та тривалості робочого дня у розрізі навчальних закладів, їх доцільність в період ослабленої економіки.   Методист методичного кабінету управління освіти районної державної адміністрації Читати далі

IMG_7273Працює школа молодого вихователя

       Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» спрямовує педагогів на створення в дошкільному навчальному закладі розвивального життєвого простору, що сприятиме повноцінному розвитку маленької особистості. Розвивальне середовище – комплекс психолого-педагогічних, матеріаль­но-технічних, санітарно-гігієнічних, ергономічних, естетичних умов, що за­без­пе­­чують організацію життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі чи дошкільному підрозділі НВК.  Сучасна дошкільна педагогіка розглядає розвивальне середовище як систему матеріальних об’єктів діяльності дитини, що функціонально моделює зміст її духовного і фізичного розвитку. Збагачене середовище передбачає єдність со­ці­­аль­них і природних засобів забезпечення повноцінної життєдіяльності дитини. Читати далі

IMG_5760_Perfect365 (1)Стаття – інтерв’ю  директора Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації  

Палійчук Оксани Михайлівни

стосовно роз’яснення  поняття «Опорні заклади»

 Опорні навчальні заклади Чернівецької області: досягнення та перспективи

За експертними прогнозами, у 2020 році найбільш затребуваними на ринку праці будуть вміння особистості навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх. Проте, чи готує українська школа до викликів часу? Адже якість надання освітніх послуг – це стратегічне завдання економічного зростання та соціально-політичної стабільності України, а потужна загально-середня освіта – другий фронт нашої незалежності!

Одним з гострих та дискусійних питань реформування освіти є шляхи забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з сільської місцевості, зокрема запропонована Міністерством освіти і науки України система створення опорних шкіл та їхніх філій.

Про особливості системи «опорна школа – філії», процесс їх утвореня на Буковині розповідає Оксана Михайлівна Палійчук, директор Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації. Завантажити