Відбувся постійно діючий семінар для   керівників закладів дошкільної освіти Хотинщини

         28  лютого  2018 року на базі  Хотинського закладу дошкільної освіти «Сонечко» відбувся семінар для завідувачів, методистів   закладів  дошкільної освіти та заступників директорів з дошкільної освіти навчально-виховних комплексів  з проблеми «Формування нового освітнього простору ЗДО в умовах запровадження Концепції Нової української школи».

    У зв’язку з переходом початкової освіти на новий Державний стандарт, спрямований на впровадження  Концепції   Нової української школи,   на часі питання  осучаснення  інноваційного простору усіх ступенів розвитку дитячої особистості. Цей процес неможливий без інноваційного оновлення, залучення нових технологій, їх апробації та адаптації до сучасних вимог нового змісту з дошкільного періоду.

  Розпочався методичний захід презентацією  «Заклад дошкільної освіти в контексті Концепції  Нової української школи як   ключової реформи Міністерства освіти  і науки України». Виступила із презентацією О.В. Гріщенко, методист методичного кабінету  управління освіти Хотинської районної державної адміністрації.

       Тренінг  «Формування освітнього простору  ЗДО в умовах запровадження Концепції Нової української школи» провела  Н.Г.Слугіна, завідувач Хотинського ЗДО «Сонечко». Як керівник-новатор використала   інтерактивні форми роботи, вправи  та завдання, які забезпечили високу активність всіх учасників. Керівники освітніх закладів розробили формулу оновленого освітнього простору, склали словесний портрет випускника – дошкільника як життєво компетентної особистості, «сплели» канву розвитку дошкільника з його життєвими компетентностями,  самодослідили свої знання БКДО, труднощі та внутрішні  можливості, від яких залежить формула успіху в роботі.

  На завершення присутні дали високу оцінку змістовним, результативним видам науково-методичної роботи та обговорили проблемні питання щодо інноваційної роботи в умовах недостатнього  фінансування.  Такі семінари сприяють  збагаченню власного досвіду та співпраці педагогічних колективів.