Виїзна методична студія для педагогів дошкільної освіти

24 жовтня 2019 року на базі Колінковецького закладу дошкільної освіти  відбулося   засідання виїзної методичної студії та районне методичне об’єднання вихователів закладів дошкільної освіти,  дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів за темою «Формування соціальної компетентності дошкільника у контексті  реформи  НУШ».

Розпочалися методичні заходи вітальною листівкою та врученням караваїв  від колективу і вихованців Колінковецького ЗДО.

Савчук О.С., методист НМЦ  безперервної педагогічної освіти ІППОЧО провела майстер-клас для педагогів дошкільної освіти   Хотинського району, Рукшинської та Хотинської ОТГ.

У майстер-класі взяло участь більше 30 педагогів. Вони навчалися  формувати у дошкільників  правильне уявлення про себе й оточуючу дійсність. Адже разом з  батьками   педагоги мають закласти в дитині те, що допоможе їй надалі пройти нелегкий шлях дорослішання, сформувати основу соціальної компетентності. За допомогою інтерактивних технологій,   ігор,  вправ, завдань учасники майстер-класу набували  практичного уміння роботи з батьками і дітьми щодо соціалізації  в родинних стосунках та в умовах дошкільного закладу. .Олена Славіківна разом з учасниками методичного заходу створювали певний виховний простір, який відповідав умовам духовності, захисту, раціонального дозування позитивних та негативних переживань, що даватиме  дитині відчуття впевненості в собі та людях, які їх оточують.

У віртуальній майстерні з вихователями працювала керівник   районного методичного об’єднання Трасковська Л.В. за темою «Дитячий садок і НУШ: виховання дітей на соціально-людських цінностях».

Впродовж практичної роботи від учасників  надходили цікаві педагогічні ідеї, які забезпечували виконання поставлених завдань.

         Про створення Банку педагогічних ідей «Перлини професійної майстерності вихователя» інформувала присутніх Гріщенко О.В., методист методичного кабінету  відділу освіти.

Усі учасники заходу  отримали прекрасне підґрунтя для подальшої своєї роботи, розібралися з актуальним питаннями  щодо наступності  дошкільної і  початкової освіти в умовах НУШ, ухвалили  методичні рекомендації.